いらしゃいます!!

ここはりんのせかい。。。

みんなーさま、りにゅとブログよこそいらしゃいました!

チャットはわすれないで!^^

ありがとうございました!

Haruma Miura and Kanata Hongo message!!

Sabtu, 12 Maret 2011
Report
Message From Haruma :

いろいろと心配してくださった皆さんありがとうございます。おかげさまで僕はケガもなく無事ですが皆さんは大丈夫でしょうか?

皆さんが無事でいてくださることをお祈りしています。

今回の震災で気が滅入ったり、大変な経験をされている方もいらっしゃると思いますが、僕も自分が今出来る事を精一杯やります!軽々しくは言えませんが陰ながら皆さんを応援しています。

三浦春馬・スタッフ一同

Trans :

Thank you for your concern you a lot. I, thank all of you are safe without the injury OK?

I pray for all of you for that to be safe.

Depressed or feel the earthquake this time, I think some people have a rough time, I'll do my best you can do it yourself too! I lightly say is secretly rooting for you.

Miura Haruma staff

Message From Kanata :

地震、本当に大変ですね……。

僕も、家族も、仙台の祖父母も、らみも、身体は無事だったようです。

みなさん、大丈夫でしたでしょうか?


全国的に物凄い被害のようで、本当に言葉がでません。

なるべく被害が拡大しないよう祈ることしかできませんが、本当に心配です。


とりあえずのご報告でした。


かなた

Trans :


Earthquake, it is really hard ....

Also, my family, grandparents in Sendai, they also found, the body seems to have been safe.

Everyone, what did you all right?


The tremendous damage, as nationally, really twisted words.

The expansion can only pray the damage is not possible, really worried.


The report did anyway.

cd: Kanata & Haruma HomePage

0 コメンット:

Posting Komentar